Kloka ord från den lilla röda

Kloka ord från min tjej Elina:

"En vilja som vill åt olika håll är det bästa. Därför då kommer du inte fastna med saker du inte vill, bara låta dem sysselsätta dig ett tag."

Peppande ord från min tjej Elina:

"Hur man nu pusslar ihop den där ekvationen. om du inte skulle få med dig allihopa ner till australien där du både pluggar och har ett riktigt jobb. så får man fixa så att du får dubbla dygn med.

 o ett klippkort så du kan åka hem när du vill till sverige. med...raketfart. för de där flygresorna är inte att leka med icke."

Vad skulle jag göra utan Elina.





 

Kommentarer
Postat av: elina

<3 ja, alltså mina visdomsord är ofta förtäckta i fjanterier. förresten är det okej att vara sjukling, osocial, tråkig, o att inte hjälpa till hemma..det är det som är så härligt så fort man inser det. ta vara på ynk-tiden helt enkelt. ;D

2009-01-22 @ 18:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0