Kakbak

En av tre bakverk lyckades vi med jag och lillasyster när vi spenderade gårdagskvällen med ägg, socker, vetemjöl och annat. Kladdkakan blev torr, marängerna brände vi men dumlekakorna blev supergoa.

Sammanfattningsvis kan man väll säga att det blir nog ingen bagare av mig inte. Bakat har jag aldrig sysslat med och kanske ska jag hålla mig i från det också.

Dagen kommer spenderas åt det mer Jennielika intresset hockeytittande. Först Rögle-Timrå, viktigt att ta poäng mot Ängelholmslaget. Framåt kvällningen är det sedan JVM på schemat, semifinal mot Slovakien av alla lag. Jag tror på vinst.

Förövrigt så är mina fötter väldans osköna. En behandling för att mjuka upp dem står på önskelistan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0