Semester!

Ja, inte jag då ... det har jag inte haft på många år. Men bloggen har haft semester. Sommaren spenderade jag till stor del i radioskugga där jag jag gömde telefonen och höll datorn på avstånd. Såg att det sista jag skrev var inte så mycket till text utan en bild, en bild på ett guldkorn i mitt liv. Men innan jag sätter igång med seriös blogging igen (?!) så tar jag en kort uppdatering av vad som hänt.

Bilen: Går som pärla, inga fler punkteringar, men dock en utslagen ruta. Satans snorungar. Förövrigt ställer jag av bilen i helgen för vinterförvaring. Å nej, inte för att jag inte vågar köra bil på vintern utan för att det är en kostnad jag inte har råd med. Pierre har ju bil, vi behöver knappast två.

Samboskap: Fullbordat och invigt. Bott i nya lägenheten i över en månad nu. Stormtrivs! Finns inget bättre än att vakna och somna i sovrummet, duscha i badrummet, laga mat i köket, umgås i vardagsrummet och allt detta tillsammans med den bästa.

Oscar: känner att han behöver en egen punkt då jan fyller år i dag! 1 år! Å sötare å goare blir han.

Jobb: Har nu suttit som vice kårordförande i över en månad och det ... går bra. Är kul. Är mycket. Fortfarande snurrigt. Men jag har eget kontor och arbetstelefon med dagar bokade av lunchmöten, prefektråd och ont om tid.

Nu: Lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0