mörkrets fel

Är det redan dags att skylla på mörkret? Jag vet inte annars vad felet är, trött och hänging konstant som jag är. Men om jag redan segat ner mig av mörkret så har jag verkligen en lång vinter framför mig.

Men antagligen är det inte mörkret, det är livet. Livet är allt annat än lätt och uppiggande, det är en ständig kamp för ens egen lycka.

Livet är inte lätt att ta sig igenom, men i slutet av dagen är det ändå alltid värt det.

Sen så har jag ju det där som gör att allt tungt går att hantera. Underskatta inte kärleken.


Thomas och andra som befinner er i solen och värmen. Njut! Njut åt mig med, åt oss som sitter i ett kallt, regnigt och mörkt norden.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag lovat att njuta åt alla som vill. So far har det varit riktigt bra och jag ser fram emot att se mer av Oz. Kan ärligt säga att de känns konstigt att sitta på stranden i oktober...;-)

2008-11-01 @ 03:16:50
URL: http://thomashansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0