Positiv - negativ

Jag vill skriva om positiva saker, om bra saker. För jag vill ju att det är sådant livet ska genomsyras av. För alla håller kär på ett eller annat sätt. Det mesta har dock sett mörkt ut ett tag nu, svårt att finna frid och glädje.

Men det går!

Lunchade med en glädjespridare igår.

Min fining får mig att skratta till och med i sömnen.

Syskon och syskonbarn är det bästa jag har.

GDK05 ger inte upp, peppar och stöttar.

Doris är tokig och roar.
_____________________________________________________________________________

Algot vän,  ditt skratt lever vidare i oss alla. Det är så du kommer att leva vidare i alla oändlighet.




Kommentarer
Postat av: Glädjespridare

Tackar för omnämnandet :-)

2008-05-17 @ 13:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0