Minnen

23/3 -94

Hej Janne!!
Jag har ont i magen och Angelica har tappat en tand och Nicklas har fyllt år i torsdags. På fredag ska jag på klassfest (om jag inte har ont i magen då). Mormor har varken ont i magen, fyllt år eller tappat en tand inte morfar heller.

hjärtliga hälsningar
Jennie

image68

I födelsedagspresent av mormor och morfar fick jag bland annat detta brev jag skickat till Janne, mormors bror,  för  fjorton år sedan. Janne och jag hade nära kontakt och när han dog för några år sedan var sorgen total. Pierre fann mig gråtandes i soffan när jag läste detta brev men det vara glada tårar för brevet väckte glada minnen.

Så länge jag har dessa minnen lever Janne.

 För mig lever han i allra högsta grad.

Nu ska jag nog ta mig en tur till graven.

Kommentarer
Postat av: sara

söta du, kanske det roligaste brev jag läst. :-*

2008-05-07 @ 10:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0