Fler brev till Janne

Jag var till Jannes grav igår, den behöver fixas till efter vintern. Ser för sorglig ut just nu med brun ljung och ruttna löv. Janne var färgglad, det ska vara färgglatt vid hans grav. Till hösten är det åtta år sedan han gick bort.

Delar med mig av fler brev jag skrev till honom när jag var yngre. Inte riktigt lika roliga som det första, men ändock minnnen;

Till Janne från Jennie

Det ska bli kul att fölljer med till Östesund
jag kommer i håg föra gången
jag lengtar tills vi far mormor, du o jag

järtliga hellsningar Jennie


Hej Janne
Onsdagen den 18:e Augusti börjar jag i 3:an
Jag tycker om att skriva brev spelar ingen rål vilken jag skriver till.

(HA! Elina, bevis på att jag på lågstadiet kunde stava till börja. Men vad hände sen?)

Kommentarer
Postat av: elina

vad tror du att hände sen? ja, jag antar att du insåg att är det något ord jag borde kunna stava rill är det "roll" som är lättare än "börja". så du raderade rål ur minnet och bytte det mot börga. ;)

2008-05-17 @ 18:08:57
Postat av: elina

Bara det att jag skrev rill istället för till i en kommentar som klankar ner på din stavning förtjänar ju en puss! :D hahaha

2008-05-17 @ 18:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0