Djungeltrumman

När det händer oförklarliga saker, som konstiga dösfall eller försvinnande, sätter ryktesspridningen i gång. Alla försöker finna förklaringar till det tragiska. Agge är fortfarande borta och jag har hört flera spekulationer om var han kan vara, om vad som kan ha hänt; stenad i en bungalow, flytt civilisationen till någon by i radioskugga, flyttat in i ett munkkloster. Jag vet inte men jag spekulerar också. Ingen vill ge upp hoppet och det finns det ingen anledning att göra. Människan vill ha svar på frågor, ovissheten är ett helvete.

Jag blir alltid glad av att springa på Algot, hoppas för allt i världen att jag får göra det snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0