Bilbingo

Jag gick förbi bilbingo på tonhallenparkeringen nu på vägen hem från skolan. Jag förstår faktiskt inte grejen. Visst, de vinner 500 kr för en rad och 2000 för full bricka men jag förstår nog ändå inte. Finns det inte roligare umgängen än att sitta i en bil? I en stilla stående bil! De sitter alltså två, ibland tre och fyra, personer i en bil med rutan nervevade för att höra siffrorna ropas ut genom skraliga högtalare.

Jaja, smaken är som baken. Det kanske  är tokigt trevligt, jag har ju faktiskt aldrig testat.


Kommentarer
Postat av: elina

Bilbingo är jävligt roligt. Jag och Anna var i höstas. Vi skrattade som fan och det går fort må du tro med alla nummer. Nästa gång blir vi fler bestämde vi, slå följe! ;)

2008-06-04 @ 00:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0