...

Ja, nog tog det stopp alltid. Här alltså. Jag kanske inte är menad för det här med att blogga. Jag har egentligen massor att skriva, men alldeles för lite tid. Dessutom har jag lagt ner det hör med datoranvändandet ganska mycket. Eller ja ... om man bortser från att jag läser tidningarna lyssnar på musik och pluggar på burken. Men just det är sociala datoranvändandet är minimerat. Beror nog mest på att när jag få tid till sådant kryper jag hellre ner i soffan där det ofta sitter en fining.

För jag har den finaste finingen!

Det minimerade datoranvändandet beror också på plugg. Massor av plugg! Nedan mitt förslag till läppstiftsförpackning.





En tvådagars visit i Ö-vik inklusive besök på Pradisbadet med klassen har hunnats med. I väntan på besök på Mittuniversitetet i ö-vik kan min filosofera vid en lyktstolpe. Eller bara hänga. (Grattis Håkan på bemärkelsedagen på tal om ingenting!)





Och en tripp på 200 mil tur och retur till Skåneland och Eslöv där finingens syster bor. En påskhelg med stor familj inklusive en aktiv tvååring och fem hästar. Jag trivdes som fisken i vattnet. Nedan en söt Ebba, Ebba med fining, hästar och häst som gillar att bli kliad.





Förövrigt har jag gjort bland det dummast i pluggväg denna vecka. Eller rättare sagt: Inte gjort! jag skrev idag den lättaste tenta jag haft under mina år på universitetet. Synd bara att jag knappt öppnat boken så jag likförbannat kommer få underkänt. Det första icke godkända provet i mitt liv! och jag har inte ens ångest över det! Känn på den ni, ni som känner mig och vet hur jag varit i yngre år. Jag bara ler åt det. För jag har istället stressat ner och mått gott.

3-2 till Timrå ikväll. En kokande E-on arena och slutspelskänslor på isen. En spelsugen Sanny, en het Pyörälä. En tung Tenkrat. Kämpande rödvita gossar. En dum jävla Jämtin. Ett ickemål efter slutsekunden. Ett bultande hjärta i min kropp och nervösa svettningar. Jag älskar hockey! Men är det bra för hälsan?

I morgon: lite lägenhetsröj och jobb på Stadshuset.
Nu: soffa med fining!

Kommentarer
Postat av: Elina

Okejdå, så farligt kan det inte ha varit om hon har hästar. Får jag bo i stallet där när jag pluggar i Lund tror du? ;)

2008-04-14 @ 02:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0