Tema: Hetta

Kikade på mobilbilder och kunde finna en gemensam nämnare för förra veckan; Hetta.

Onsdag: jag fick en lättare brännskada på jobbet.



Torsdag dag: Omklädningsrummet vid Midälva brann ner.



Torsdag kväll: Jag fick agera grillmästare vid brors studentmottagning. Har aldrig grillat så mycket kött samtidigt i hela mitt liv. Fördelen: All grillrök döljde tillfälligt lukten av den produkt jag fick på mig på jobbet. Nackdelen: jag käkade sist så salladen var nästan slut. Kompenserade dock detta med en extra köttbit. Gjorde mig ingenting så här efteråt. Kött är gott!



Förövrigt så har jag schampoonerat håret tre gånger sedan olyckan och det luktar forfarande av produkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0