Lägenhet

Nu donas det i lägenheten ska ni veta. Kan lägga ut bilder på det "nya" vardagsrummet senare. På vårt vardagsrum. Undrar  jag hur lång tid det ska ta innnan jag vänjer mig vid att säga vår lägenhet istället för min. Vår säng, vårt bord, vår soffa. Crazy underbart.

Förövrigt har vi fått erbjudande om en lägenhet på södermalm på 66 kvadrat. Problemen är att den kanske är lite dyr, och det är utan balkong. Blir till att fundera och överlägga, väga för och nackdelar emot. hur viktigt är det med balkong? Hittar vi en billigare 2a med samma standard? Hur länge har vi tålamod att vänta på den "rätta" lägenheten?

Den kändes bra när vi var och kikade på den, men kändes den perfekt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0