Allergisk mot städning ...

Eller ja, det kanske jag inte är egentligen, men när man börjar rota i grejor man inte rört på flera år kitlar dammet i näsan och nysattackerna kommer tätt. Jag har just nu fyllt fyra mindre flyttkartonger och några pappkassar med böcker och annat jag bevarat i mina bokhyllor/vitrinskåp. Men dem är rensade och ska ut liksom soffan då det ska få plats med en Pierre och hans grejor. Nästa steg blir att rensa i garderoberna så han kan få plats med några par jeans också.

Vi klockan 17 idag vi även kika på en större lägenhet på södermalm. Håll tummarna för att den är toppfin och vi sedan får den.

Snart så är det samboende på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Gudrun har satt upp en två på uthyres uppe hos oss lappen hänger vid tvättstugan. Det är en tvåa på tegelbruksgatan fråga mig inte vad det ligger men borde vara här någonstans. Tänkte att det kanske var intressant?

2008-06-17 @ 21:32:28
URL: http://taureau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0