Ledig lördag

Det är inte ofta, men det händer ibland .... att jag är ledig alltså. Ledigheten innebar fest och fest innebar leende människor, god öl och ronny och ragge i högtalarna. Snälla rara söta Anna, säg kan du inte stanna .... Haha, jag hade tokroligt! En skön blanding människor; en del GDK05, lite informatörer, nån fotbollspelare, skåning, old friends, filckvän, lång vän. Kul å se er alla! Se bilder nedan.




Vidare innebär fest en seg söndag. En seg söndag i min ensamhet ger tid till eftertanke. jag har inte tänkt så mycket, borde börja göra det ... och kanske komma till ett beslut. Tänk vad enkelt det skulle vara om allt var svart eller vitt.

Jag måste förövrigt vara världens roligast moster. Eller så ser ja väldigt rolig ut, för lille oscar skrattade mest hela tiden när han satt i mitt knät idag. Shit vilken fin unge! Jag har sagt det förrut; jag är en stolt syster, en stolt moster.

Kommentarer
Postat av: T

Vilka bilder :) Tack för att du kom!

2008-02-11 @ 08:42:27
URL: http://thomashansen.blogg.se
Postat av: Micke

grymma bilder=D

2008-02-11 @ 12:39:11
URL: http://michaelhansen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0