Bil eller inte bil?

Det är frågan. Jag är toksugen på att köpa en bil inför sommaren som jag kan ta mig till och från jobbet i. En bil som jag kan vara lite spontan med, en tur ut till pappa, en badtur med syster, en vollybolltur till Alnö. Följer ni med?

Och detta var mitt 75e blogginlägg idag, jag skyller på att jag helt plötsligt sitter vid datorn och att det här med plugg kan vara svårt ibland. Eller rättare sagt så är det att vara kreativ som är svårt och just nu har jag nästan bara kreativa uppgifter. Idéskapande. Förpackningsskapande.

Jag skulle kunna tänka mig att bli förpackningsdesigner. Det känns som en kanal precis i min smak. En förpackning kan man klämma och känna och lukta på. Man kan vrida och vända och öppna och stänga dem. Det kan man inte göra med en hemsida, inte rent fysiskt i alla fall.

Kreativ projektledare kanske också kan vara något. Jag måste fundera. Och vrida och vända, och känna.

Så, bil eller inte?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hänger med!

2008-02-27 @ 22:27:01
URL: http://www.taureau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0