Alla handlares dag ...

Har ni haft en bra alla hjärtansdag? har ni fått blommor eller gett bort en chokladask? Kanske ett halssmycke eller en biosupé? Förstår ni inte att ni blivit lurade!? Vad som än grundorsaken till denna så har det blivit ett ypperligt tillfälle för detaljhandel, blomsterbutiker och restauranger att tjäna pengar. Måste vi ha en speciell dag på året att visa kärlek på? Personligen uppskattar jag en blomma eller en kärlekshälsning mer vilken annan dag som hest. När det kommer spontant, då känns det mer ärligt, då blir det finare.

Så hur har jag spenderat den 14 februari 2008. Jag började min förmiddag med att sova och kurrera min förkylning. Efter lunch blev det skola, där kjag mötte gruppmedlemmar med goda idéer. Känns bra, känns bra! Vidare blev det en trask in till stan för mat hos Anna och Tobbe. Tack för god mat och sällskapfiningar! Kvällen avslutades med hockey. Det är kul med hockey har ja hört! Förlust och ännu en skada! Skitkul har ja hört! Men men, jag älskar hockey.

Å så klart hade jag blivit glad för en blomma även om det är alla hjärtans dag, men ni förstår vad jag menar ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0