Vice Ordförande

Varför kandiderar jag som vice och inte som ordförande? Kanske för att jag är för snäll. Kanske för att en viss perosn påverkat mig i den riktningen så jag tror att den posten är roligare. I vilket fall så gör ja det lättare för många inblandade.

Vad vill jag då konkret genomföra under mitt år på studentkåren (om det nu blir så)? Det är en svårare fråga. Jag har inte hunnit tänka på det då detta fortfarande är lite nytt. Jag ställer upp för att jag vill arbeta för elevinflytande, rättvisa och trivsel, men med vilka konkreta medel jag vill skapa detta har jag inte listat ut än.

Du käre Mittuniversitetsstudent, vad anser du saknas? Vad kan förbättras?

En bankomat på campus är redan löst.

Jag behöver fler ögon, fler åsikter. Skriv av dig, eller prata med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0