Pipeline

En vecka sedan nostalgikvällen ägde rum. Jag hade tänkt lägga ut bilder men min och Elinas internetkontakt är nästan nere på noll och hon sitter på bilderna.

Hur som helst så var det en lyckad kväll. Samma lika som högstadiet men ändock så annorlunda. Nu för tiden är vi de där äldre som står längre bak. Då stod vi längst fram i mitten och headbangade så nackarna höll på att falla av. Visserligen stod jag och Elina längst fram men nu på sidan av tillsammans med fotograferna och det beror mest på våra längder. Som inte har ändrats sedan högstadiet. Pipeline har fortfarande samma dåliga ljud.

All cred till de själar som håller Pipeline i liv.

Förutom de nya unga femton-sextonåringarna som köttar längst fram så finns välkända ansikten där. Det är sig likt. Lite äldre, kanske klokare.

Ola Dole är också äldre. Fasen, det är ju så, vi blir äldre! Och det med en skräckblandad förtjusning.

Kommentarer
Postat av: Elina

Men kom online om nätterna då, när jag är som mest aktiv! :D

2008-04-14 @ 02:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0