Framtiden är oviss

Från och med september vet jag inte vad jag ska göra med min tillvaro. Skrämmande men ack så spännande. Det finns alternativ, mer eller mindre säkra men de finns. Jag har sökt praktikkursen, då gäller det att hitta en praktikplats och ett spännande case, helst i stan. Ett annat alternativ är att söka jobb för att spara pengar till utlandsplugg eller en utvecklande resa till främmande land. Jobb löser sig alltid så länge man inte är så kräsen.

Idag dök ett nytt alternativ upp. ordförande eller vice ordförande för studentkåren. skulle det passa mig?

Kommentarer
Postat av: Lisette

Fick höra igår att det var Jonas som hade rekommenderat dig :)

2008-04-17 @ 16:01:33
URL: http://www.lisettedegerman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0